Alıcının ürünü iade etmesi için ne kadar süresi vardır?
Alıcı, iade talebini ilettikten sonra 3 takvim günü içerisinde iade kargo bilgilerini Hesabım > Mevcut Sipariş sayfasındaki İade Detayı alanından girmelidir. Bu süre içerisinde iade kargo bilgilerinin girilmemesi durumunda alıcıya bir hatırlatma e-postası gönderilir. E-posta gönderiminin ardından 24 saat içerisinde alıcı ürünü iade etmezse iade talebi otomatik olarak iptal olur.
Ürün arızalı / hasarlı / eksik / farklı ise nasıl iade edebilirim?
İade talep edip ürünü, anlaşmalı kargo firmasıyla ücretsiz gönderebilirsiniz.
Ürünün paketine zarar verdim, yine de iade yapabilir miyim?
Mevzuat gereği, ürünün değerinin azalması veya iadeyi imkânsız kılan bir nedenin varlığı, cayma hakkının kullanılmasına engel olmaz. Ancak ürünün değerinin azalması veya iadenin imkânsızlaşması, alıcının kusurundan kaynaklanıyorsa ürünün değerini veya değerindeki azalmayı mağazaya tazmin etmesi gerekir.
Bu durumda, mağaza zararını tazmin edebilmek için ürün değerinin azalmasına karşı alıcı hakkında yasal yollara başvurabilir. Daha detaylı bilgi için Mesafeli Satış Sözleşmesine gör
www.nerezlikozmetik.com.tr’den satın almış olduğunuz ürünü, herhangi bir mazeret göstermeksizin 14 iş günü içerisinde iade edebilirsiniz. Ancak, kullanılmış ve açılmış ürünlerin iadesi mümkün değildir (Üretici hatası dışında).